|
|
I safineia kai i prostasia ton dedomenon prosopikou charaktira apoteloun themeliodeis pylones gia tin omada tou spinmama spinmama . Adilamvanomenoi apolyta ti simasia tis idiotikotitas stin psifiaki epochi, i platforma echei thespisei mia analytiki politiki cookies pou parousiazei me diafaneia ton tropo leitourgias avton ton archeion kata tin episkepsi sas ston istotopo. Otan episkepteste spin mama, o server mas apothikevei mikra archeia, gnosta os cookies, sti syskevi sas. Avta ta ergaleia einai anagaia gia ti veltistopoiisi tis ebeirias christi, kathos voithoun tin istoselida na thymatai tis protimiseis sas kai na diamorfonei to periechomeno stis apaitiseis sas. ( ^1 C0 Q A1 }$ N; J# T9 I3 y
0 y |1 k3 ^9 I) F
I politiki mas diakrinei ta cookies se diafores katigories, analoga me ton skopo tous. Ta aparaitita cookies einai ousiodi gia ti sosti leitourgia ton vasikon charaktiristikon tis istoselidas, opos i asfalis prosvasi ston logariasmo sas. Episis, chrisimopoioume cookies statistikon kai epidoseon, ta opoia mas voithoun na katanoisoume pos oi paiktes allilepidroun me to spinmama, epitrepodas mas na anavathmizoume diarkos tis ypiresies kai to periechomeno pou prosferoume. Epipleon, yparchoun cookies stochevsis pou einai pithano na chrisimopoiithoun gia tin provoli exatomikevmenon prosforon pou adapokrinodai sta endiaferoda sas.
3 `& U3 ^! @, W, x$ i6 s, O- p7 {
2 I1 g7 W3 y. R: r* Y) ~Einai aparaitito na gnorizete oti eseis echete ton apolyto elegcho. Apo tis rythmiseis tou browser pou chrisimopoieite, echete to dynatotita na apodechteite, na arnitheite i na diagrapsete ta cookies ana pasa stigmi to epithymeite. Parola avta, tha prepei na lavete ypopsi oti kapoies dynatotites tou spin mama einai pithano na min einai diathesimes i na min leitourgoun sosta an epilexete tin pliri apenergopoiisi ton cookies. Sti selida tis politikis mas, diathetoume oles tis aparaitites leptomereies gia to pos boreite na diacheiristeite avtes tis epiloges amesa kai apla. Desmevomaste oti prostatevoume tin ebistevtikotita sas, exasfalizodas oti i paramoni sas ston istotopo mas synechizei na einai mia thetiki kai prostatevmeni ebeiria. Gia opoiadipote peraitero dievkrinisi schetika me tis praktikes mas, boreite opoiadipote stigmi na episkeftheite tin selida politikis cookies stin istoselida mas. |
|